آرشیو سه‌شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۰
ورزش
۱۸

کری خوانی استقلالی های صبا برای پرسپولیس

پنجشنبه و در یکی از بازی های حساس هفته پنجم، پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم بدون برد صبای قم می رود تا با کسب یک پیروزی دیگر، صدرنشینی خود را در جدول لیگ تثبیت کند.

با این حال بازیکنان سرشناس صبا معتقدند تیمشان می تواند در هفته چهارم با متوقف کردن پرسپولیس دست به یک کار بزرگ بزند. یکی از بازیکنانی که کری خوانی را برای پرسپولیسی ها آغاز کرده رضا عنایتی است. بهترین گلزن ادوار مختلف لیگ برتر در آستانه بازی فردا گفت: من تاکنون 7 گل به پرسپولیس زده ام و در هر بازی هم به فکر گل زدن هستم. در این بازی هم دوست دارم دروازه پرسپولیس را باز کنم تا تیمم هر 3 امتیاز بازی را به دست بیاورد. ما نمی خواهیم با ترس بازی کنیم.

دیگر استقلالی سابق تیم صبا هاشم بیک زاده هم از انگیزه های بالای خودش برای گلزنی به پرسپولیس گفت: ما بازی بسیار سختی در پیش داریم، اما هیچ هدفی جز شکست دادن پرسپولیس نداریم. هدف ما این است که با پیروزی مقابل پرسپولیس به استقبال تعطیلات برویم. خود من همیشه عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتم و این تیم باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم. در بازی فجرسپاسی مقابل پرسپولیس دروازه این تیم را باز کردم و آن گل باعث شد در فوتبال ایران شناخته شوم.