آرشیو سه‌شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۰
حوادث
۱۹

دستگیری عامل جنایت مستانه

موتورسواری با سرعت بالاو اعتراض جوان مست، با قتل پایان یافت. عامل جنایت ساعتی پس از قتل توسط کارآگاهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم، ساعت 40 دقیقه بامداد دیروز مرگ مشکوک مرد میانسالی در بیمارستان فارابی مشهد به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند، مرد 43 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به سینه اش جان باخته است. موضوع به علی اکبر احمدی نژاد، قاضی ویژه قتل مشهد اعلام شد و او تحقیقات در این باره را همراه کارآگاهان جنایی آغاز کرد.

بررسی ها نشان داد، این مرد در جریان نزاعی خونین در منطقه صیاد شیرازی با ضربه چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته بود. در این درگیری سه مرد دیگر هم مجروح شده بودند.

تحقیقات محلی نشان داد، قاتل به نام سعید همراه دوستانش در منطقه صیاد شیرازی در حال قلیان کشیدن بودند و موتورسواری با سرعت در اطراف آنها دور دور می کرد. سعید به پسر جوان اعتراض کرده و ضربه ای به صورت او می زند. دقایقی بعد پسر جوان همراه تعدادی از بستگانش به محل درگیری بازمی گردد که با بالاگرفتن درگیری سعید با چاقو ضربه ای به سینه مرد میانسال وارد کرد و از محل گریخت.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. در بررسی ها مشخص شد، قاتل اهل مینودشت است و به سمت این شهر فرار کرده که کارآگاهان با ردیابی های تحصصی او را در بجنورد شناسایی و دستگیر کردند.

متهم صبح دیروز در دادسرا تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: شب حادثه به علت شرب خمر حالت عادی نداشتم و وقتی درگیری رخ داد، مرد میانسال را با چاقو زدم. تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی مشهد ادامه داد.