آرشیو چهارشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۱۲
اخبار کشور
۳

استاندار کرمانشاه به جای توضیح درباره فیش حقوقی خود به کیهان حمله کرد!

استاندار کرمانشاه، در نشست روز خبرنگار که با حضور مدیران ارشد استان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، به جای پاسخگویی درباره سوالات مطرح از سوی خبرنگاران و رسانه ها ترجیح داد به کیهان حمله کند!

اسدالله رازانی در این نشست مدعی شد کیهان از مصونیتی آهنین برخوردار است و در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره عملکرد نامطلوب و سوال برانگیزش در استان، گفت: «من یک اصلاح طلب هستم»!

به نظر می رسد هجمه به کیهان به عنوان یکی از شروط اساسی باقی ماندن در مسئولیت و ترقی در دولت تدبیر و امید است و استاندار کرمانشاه به جای گرفتن ژست حمایت از آزادی بیان و حمله به رسانه ها بهتر است درباره میزان حقوق خود در صندوق توسعه ملی و پست فعلی به افکار عمومی پاسخ دهد. چرا که رازانی تا کمتر از چند ماه پیش عضو صندوق توسعه ملی و معاون مالی این صندوق بوده است. اعضای صندوق توسعه ملی چندی پیش و با افشای حقوق چند ده میلیونی شان مجبور به کناره گیری شدند و بسیار طبیعی است که رازانی با طرح سوال خبرنگاران درباره فیش حقوقی خود، به وحشت افتاده باشد.

احتمالااستاندار کرمانشاه از برکناری خود به علت عملکرد ضعیف و احتمال برخورداری از حقوق های کلان و بادآورده باخبر است و برای جلب نظر جبهه مشترک کارگزارانی ها و مدعیان اصلاحات، حمله به کیهان و تاکید بر اینکه «من یک اصلاح طلب هستم»! را به امید ادامه حضورش در پست استانداری برگزیده است!