آرشیو چهارشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۱۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

* دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس که از بلوک شرقی اروپاست، دیروز وارد تهران شد. بوژیدار رادوشویچ نام دروازه بان جدید پرسپولیس است که اهل کشور کرواسی بوده و از لیگ برتر مجارستان می آید. این دروازه بان با تیم مجارستانی دبرسن قرارداد داشت، اما وقتی با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مواجه شد قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.رادوشویچ 27 ساله در واقع با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسیده که به ایران آمده است و بعد از تست پزشکی قراردادش را با این باشگاه رسمی خواهد کرد. او فصل قبل در لیگ برتر مجارستان در 23 بازی به میدان رفت و 24 گل دریافت کرد.

* علیرضا فغانی داور بین المللی ایران قضاوت دیدار حساس و سرنوشت ساز برزیل - دانمارک را بر عهده خواهد داشت. تیم فوتبال برزیل که در آستانه حذف زود هنگام از رقابت های المپیک قرار دارد امروز در سالوادور با دانمارک دیدار دارد و باید برنده شود تا به مرحله بعد صعود کند.کمیته داوران فیفا قضاوت این دیدار حساس و سرنوشت ساز را در اختیار داور 38 ساله ایرانی قرار داده است. فغانی را در این دیدار رضا سخندان و محمدرضا منصوری کمک خواهند کرد.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز پس از حضور در جلسه هیئت مدیره این باشگاه گفت: در این جلسه درباره رامین رضاییان صحبت کردیم، من هم نظر خودم را اعلام کردم. در همین جلسه نظر قطعی در مورد رامین رضاییان ارائه شد و تصمیم گرفتیم او را جذب نکنیم، زیرا تعداد بازیکنان بزرگسالمان به اندازه کافی است و لیست ما بسته شده است بنابراین تا نیم فصل جایی برای هیچ بازیکنی نداریم و با توجه به اینکه امروز (دیروز)دروازه بان جدید ما هم رسید، مشکل دروازه بان هم حل شد.