آرشیو چهارشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۱۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: سالانه 24 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به ورود سالیانه 24 میلیارد دلار کالای قاچاق به کشور، گفت: نگهداری کالاهای قاچاق در انبارها و وارد کردن آن به بازار لطمه زیادی به اقتصاد و تولید داخلی کشور وارد می کند.

به گزارش ایرنا از کرج، «عزیز اکبریان» در نشست شورای اداری شهرستان فردیس استان البرز افزود: عمده کالاهای قاچاق از طریق مبادی قانونی و از طریق تریلر و کامیون ها وارد می شوند که باید نظارت دقیق و بیشتری به آن صورت گیرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص انهدام کالاهای قاچاق گفت: ورود کالاهای قاچاق به بازار کشور به تولید داخلی لطمه می زند و این دستور رهبری بود که همه محموله ها باید از بین برود.

اکبریان درباره بررسی لایحه برنامه ششم توسعه گفت: این لایحه در مجلس قبل بررسی شد و در مجلس جدید اصلاحاتی روی آن صورت گرفت وهفته آینده در کمیسیون های مجلس جمع بندی و در اوایل مهرماه با اصلاح کامل در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

وی به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان البرز اشاره کرد و گفت: با تشکیل فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این استان اقدامات و حرکت های مثبتی برای حمایت از صنعت شروع شده است که جلوی تعطیلی واحدهای صنعتی گرفته می شود.