آرشیو پنجشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۲
ورزشی
۹

مستطیل سبز

اولین تمرین اینتر با دی بوئر

اینتر اولین تمرین این فصل را همراه با سرمربی جدید خود فرانک دی بوئر انجام داد. دی بوئر سرمربی جدید خیلی زودتر از آنچه فکرش می شد، با لباس تمرین وارد میدان شد چون چیزی تا آغاز فصل جدید باقی نمانده است.

او با قراردادی سه ساله هدایت نراتزوری را به دست گرفته است. بلافاصله بعد از آن که مانچینی سرمربی پیشین اینتر به دلیل اختلاف با مالکان چینی این تیم، قراردادش را فسخ کرد، دی بوئر با قراردادی سه ساله به اینتر پیوست.

سالی 3 میلیون پوند برای رانیری

باشگاه لسترسیتی انگلیس تایید کرد کلودیو رانیری دیروز در محل باشگاه لستر حضور یافت و بعد از توافقی که با مسئولان داشت، اقدام به تمدید قراردادش تا سال 2020 کرد.

این باشگاه در اطلاعیه ای نوشت: بسیار خوشحالیم اطلاع دهیم با کلودیو رانیری همچنان همکاری می کنیم و قرارداد جدیدی تا ژوئن سال 2020 امضا کرده ایم. رانیری 64 ساله قرار است سالانه سه میلیون پوند دستمزد بگیرد.

بلاتر 4 شهریور در CAS

رئیس مستعفی فیفا برای کاهش محرومیت شش ساله اش 4 شهریور در دادگاه بین الملل ورزش(CAS) حاضر می شود.

توماس رنگلی، سخنگوی رئیس سابق فیفا در مصاحبه با فرانس پرس عنوان کرد: بلاتر برای تجدید نظر درباره محرومیت شش ساله اش از سوی کمیته اخلاق فیفا 25 آگوست (4 شهریور) در مقر دادگاه بین الملل ورزش حاضر می شود.

زیکو: نیمار آماده کاپیتانی نیست

اسطوره فوتبال جهان با انتقاد از عملکرد برزیل در المپیک ریو 2016 گفت: متاسفانه برزیل هرگز در حد و اندازه های خودش نبوده و نیست و ایراد در این تیم زیاد است. نیمار هم برای کاپیتان شدن هرگز آماده نیست و باید پخته تر باشد. شان تیم برزیل نیست که یک بازیکن کاپیتان آن باشد اما در راس هرم اخلاقی تیم قرار نگیرد.