آرشیو یکشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۴
حوادث
۱۹

قاتل ستایش 24 شهریور محاکمه می شود

عامل قتل ستایش، 24 شهریور در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

به گزارش جام جم، بیست و یکمین روز بهار امسال ستایش در خیرآباد ورامین واقع در جنوب شرقی تهران ناپدید شد.

پدر ستایش بعد از آن که موضوع را به پلیس گزارش داد، عکس او را روی برگه هایی چاپ کرد و به دست کسبه و اهل محل سپرد تا او را در یافتن دختربچه اش کمک کنند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که پسر نوجوانی از همسایه های مقتول، راز قتل را فاش کرد و گفت: قتل را با انگیزه شیطانی انجام دادم و جسد در خانه ام است. ماموران با کشف جسد و آثار جرم، تحقیقات خود را برای شناسایی انگیزه قاتل آغاز کردند.

امیر در بازجویی ها گفت: «ستایش همیشه برای بازی با تبلت خواهرزاده ام به خانه ما می آمد. آن روز هم او برای بازی با خواهرزاده ام آمد. وقتی خواهر و خواهرزاده ام رفتند او هم رفت، اما چون فکر می کرد آنها برگشتند، او هم برگشت. من مشروب خورده بودم. وقتی دیدم او در خانه تنهاست سراغش رفتم و با وجود تقلای فراوان، ستایش را مورد آزار و اذیت قرار دادم و سپس خفه اش کردم. جسد را داخل یک جعبه بزرگ «ارگ» گذاشتم و با اسیدی که تهیه کرده بودم، قصد از بین بردن آن را داشتم که موفق به این کار نشدم. در ادامه با تکمیل تحقیقات، پرونده او به اتهام قتل و جنایت بر میت به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات شعبه هفتم کیفری مسئول رسیدگی به این پرونده شدند. قرار است 24 شهریور متهم در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.