آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

معضلات جوانان، موضوع «امروزی ها»

پخش برنامه «امروزی ها» با محور دغدغه ها و معضلات جوانان به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان ارغوانی از هفته آینده از شبکه یک آغاز می شود.

احسان ارغوانی، طراح، تهیه کننده و کارگردان برنامه امروزی ها درباره تولید این اثر به جام جم گفت: سری جدید برنامه امروز هنوز تمام نشده با نام امروزی ها از هفته آینده از شبکه یک پخش می شود. اجرای برنامه به عهده پدرام کریمی است و سری جدید با یک دکور شاد طراحی شده و محتوای برنامه هم به گونه ای است که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

وی با اشاره به موضوع برنامه افزود: در سری جدید برنامه، دغدغه ها و معضلات جوانان در حوزه های مختلف همچون اعتیاد، بیکاری، موسیقی، مد، ازدواج، مهاجرت، آشنایی قبل از ازدواج، بازار کار، ثروت، ورزش، تفریح و سرگرمی، فضای مجازی و... مورد بررسی قرار می گیرد. برنامه امروزی ها از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 45 دقیقه به مدت یک ساعت از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

این تهیه کننده درباره مهمانان برنامه نیز توضیح داد: ما از اقشار مختلف همچون ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران، مردم و... به عنوان مهمان دعوت خواهیم کرد. در امروزی ها فقط از چهره ها دعوت نخواهد شد و مردم هم در برنامه حضور دارند. به عنوان مثال از کسانی دعوت خواهیم کرد که دغدغه سربازی دارند یا درگیر فضای مجازی هستند. تلاش داریم با این نوع برنامه سازی مردم را در برنامه مشارکت بدهیم و به همین دلیل آنها اعضای اتاق فکر برنامه هستند.

ارغوانی عنوان کرد: مردم از طریق پیامک، سایت شبکه و اپلیکیشنی که بزودی راه اندازی می شود، می توانند سوژه هایشان را در اختیار ما بگذارند و از این طریق پذیرای موضوعات مردمی هستیم. می خواهیم هر هفته متناسب با موضوع برنامه یک کمپین راه اندازی کنیم و جوانان بر این اساس تیزر، عکس و... ارسال کنند. جوایزی هم در نظر گرفته ایم که به برندگان اهدا خواهد شد.