آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۵
حوادث
۱۹

انگیزه 2 دختر نوجوان از خودکشی در غرب تهران

دو دختر نوجوان که در غرب تهران خودکشی کرده بودند، در دستنوشته ای انگیزه شان را از مرگ خودخواسته اعلام کردند.

به گزارش جام جم، عصر شنبه بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران در جریان سقوط دو دختر نوجوان از طبقه پنجم ساختمانی در خیابان پیامبران غربی، خیابان جهاد اکبر قرار گرفت. روی دست یکی از دختران بریدگی هایی وجود داشت.

با انتقال اجساد آنها به پزشکی قانونی، تحقیقات پلیس با دستور بازپرس جنایی آغاز شد. این در حالی بود که تحقیقات اولیه نشان می داد یکی از دختران نوجوان در یکی از طبقات همان ساختمان ساکن بوده و نفر دوم دوستش است که در محله دیگری ساکن بوده است.

گروهی از ماموران پشت بام ساختمان را بازرسی و یک کوله پشتی دخترانه و یک گوشی تلفن همراه کردند. چند تیغ خون آلود هم در محل پیدا شد. در ادامه ماموران کوله پشتی را بازرسی و نامه ای پیدا کردند. یکی از دختران در این نامه انگیزه خودکشی خود را بی مهری والدینش نسبت به خود و ناراحتی و اختلاف هایی که با آنها داشته است، اعلام کرده بود. در بازرسی اتاق دختر دیگر هم نامه ای مشابه پیدا شد که او هم اختلاف با خانواده را انگیزه خودکشی اعلام کرده بود.

تحقیقات از والدین این دو دختر نوجوان آغاز شده و با این حال آنها می گویند از ماجرای خودکشی و انگیزه دخترانشان که در نامه ها نوشته اند، بی خبرند.