آرشیو سه‌شنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۸۳۹
ورزش
۲۴

اخبار المپیک

برنامه بازی های ورزشکاران ایرانی در المپیک

رونمایی از بهداد سلیمی

در یازدهمین روز از مسابقات المپیک ریو، ورزشکاران ایرانی در دو رشته ورزشی مقابل حریفان خود ظاهر خواهند شد. کاروان ایران امروز در هر دو رشته وزنه برداری و کشتی فرنگی شانس کسب مدال دارد. برنامه مسابقات امروز به این شرح است:

محمدرضا براری، وزنه برداری دسته 105 کیلوگرم از ساعت 02:30 امید نوروزی، کشتی فرنگی 66 کیلوگرم، از ساعت 17:30

قاسم رضایی، کشتی فرنگی 98 کیلوگرم، از ساعت 17:30

درادامه نیز مسابقه بهداد سلیمی، وزنه بردارفوق سنگین کشورمان که یکی از امیدهای کسب مدال برای ایران است بامداد چهارشنبه از ساعت 2:30 آغاز خواهد شد.

کشتی آزاد ایران وارد ریو شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران دیروز به منظور حضوردر رقابت های کشتی آزاد سی ویکمین دوره بازی های المپیک 2016 وارد ریودوژانیرو شد. به گزارش «ایرنا» حسن رحیمی، میثم نصیری، حسین یزدانی، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و کمیل قاسمی اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران هستند که با هدایت رسول خادم سرمربی تیم در رقابت های المپیک ریو به مصاف رقبای خود می روند. مسابقات کشتی آزاد روزهای 29 تا 31 مرداد ماه برگزار می شود. پیش از این رسول خادم گفته بود تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات المپیک شانس کسب 3 مدال خواهد داشت.

تفتیان: راضی نیستم

اولین دونده تاریخ ایران در نیمه نهایی المپیک به مصاف حریفان خود رفت و در پایان درمیان هشت دونده در جایگاه هشتم گروه خود قرار گرفت. حسن تفتیان بعد از ناکامی در رسیدن به فینال المپیک گفت: «من از نتیجه به دست آمده راضی نیستم چرا که انتظار داشتم به فینال المپیک برسم. دوست داشتم من به جای دونده ژاپنی اولین آسیایی باشم که به فینال المپیک راه می یابد. تمام تلاشم را کردم اما به آرزو و انتظاری که از خودم داشتم نرسیدم. من مقصر بودم و بابت این شکست شرمنده مردم و خانواده ام شدم. عذر می خواهم.»