آرشیو سه‌شنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۱۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در سرپل ذهاب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقانی که چند روز پیش حین سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل ذهاب، مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ها، سرتیپ «منوچهر امان اللهی» گفت: به دنبال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان «سرپل ذهاب» و شهادت یکی از ماموران ناجا، تیمی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و انتظامی شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم، تحقیقات محسوس و نامحسوس و نیز بررسی دوربین های محل حادثه، موفق به شناسایی موتورسیکلت سارقان شدند.

امان اللهی با اشاره به بررسی علمی و فنی آثار باقیمانده از جرم بر روی موتورسیکلت اظهار داشت: تیم عملیاتی در ادامه با پیگیری و همکاری های موثر سربازان گمنام امام زمان(عج)، موفق به شناسایی دو تن از سارقان شدند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای سارقان که یکی از آنها زن بود، متهمان به نام های «مسعود» و «فاطمه» با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود سه کیلوگرم از طلاهای مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی های اولیه ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه از طلافروشی و به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی، اقرار کردند که سرقت را با همدستی دو نفر دیگر به نام های «یونس» و «سجاد» انجام داده اند.

امان اللهی ادامه داد: ماموران با همکاری دستگاه های امنیتی، موفق به شناسایی مخفیگاه «یونس» و دستگیری وی در یکی از محلات شهرستان سرپل ذهاب شدند.

وی با اشاره به متواری بودن «سجاد»، ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و نیز با توجه به سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم فراری به نام «سجاد» را در تهران شناسایی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی و امنیت پایتخت، وی را دستگیر کنند. از سوی دیگر محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی سرپل ذهاب به طور فوق العاده و خارج از نوبت محاکمه و مجازات قانونی می شوند.

سارقان مسلح نقابدار پنجشنبه گذشته به یک طلافروشی در سرپل ذهاب حمله کردند که در اثر تیراندازی سارقان یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید و صاحب طلافروشی نیز مجروح شد.