آرشیو سه‌شنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۶
ورزش
۱۸

کابوس 6 میلیاردی پرسپولیس

دوباره سرو کله مانوئل ژوزه سرمربی سابق و پرتغالی پرسپولیسی ها پیدا شد، منتهی این بار بحث جدی تر از دفعات قبل است. فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس، این باشگاه را به پرداخت بدهی این مربی ملزم کرده است و رقم این بدهی هم چیزی در حدود شش میلیارد تومان است.

حالانگرانی اصلی هواداران این است که در صورت تعلل، همچون 9 سال پیش با خط کسر امتیاز مواجه شوند. با این حال علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه می گوید جای نگرانی نیست: این بدهی مربوط به گذشته است که به خاطر شکایت این مربی از فیفا برای ما حکم آمده که مبلغ یک میلیون و 300 هزار یورو پرداخت کنیم. شاید اگر در دعاوی گذشته دفاع بهتری صورت می گرفت محکوم به پرداخت این مبلغ نمی شدیم.

وی اضافه کرد: ما اینجا نشسته ایم تا از حقوق باشگاه پرسپولیس دفاع کنیم. مطمئنا باز هم پیگیر این مساله هستیم تا این مبلغ کمتر شود. سعی می کنیم با پیگیری هایی که انجام می دهیم این مبلغ را کمتر کنیم. محمد زادمهر، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز پس از برگزاری جلسه دیروز هیات مدیره با اشاره به این که در پی برگزاری جلسه رودررو با این سرمربی و وکیل قانونی اش هستیم، گفت: دنبال کردن این موضوع از اولویت های باشگاه است و درصدد برگزاری جلسه ای برای رفع این مشکل هستیم.

وی افزود: البته تلاش ها تا امروز مثمرثمر نبوده و نتوانستیم جلسه مشترک برگزار کنیم، اما اطمینان می دهم بزودی این مهم انجام و موضوع ژوزه حل خواهد شد.مانوئل ژوزه در سال 2012 هدایت تیم پرسپولیس را به عهده گرفت، اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از سوی کمیته فنی پرسپولیس برکنار و یحیی گل محمدی که در آن زمان دستیار خوزه بود، به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.