آرشیو دوشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رئیس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شد

مجید آخوندی، رئیس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رسانه ملی شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی در حکمی مجید آخوندی، معاون سیاسی صدا و سیما را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است: «با عنایت به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا» منصوب می کنم. ماموریت جنابعالی هدایت، هماهنگ سازی و استفاده بهینه از ظرفیت های رسانه ملی برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اطلاع رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصول بی طرفی و تهیه، طراحی و تولید برنامه های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و بسترسازی مناسب برای حضور پرشور ملت ایران درپای صندوق های رای از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

سایر معاونت ها و بخش های مختلف سازمان، اعم از حوزه های تولید پیام، مرکز پژوهش و سنجش افکار و بخش های پشتیبانی موظفند با هماهنگی ستاد انتخابات رسانه ملی در تحقق سیاست های نهایی و در زمان بندی ترسیم شده ستاد به ادای وظایف خود بپردازند و ستاد نیز موظف است با به کارگیری ظرفیت های مختلف نظارتی در سازمان بر حسن اجرای این سیاست ها، نظارت مستمر و دقیق کند. لازم است نتایج ارزیابی ها و تحلیل رویدادهای مرتبط با انتخابات، تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف، اقدامات صورت گرفته و نتایج نظارت بر عملکرد بخش های مختلف سازمان در این خصوص به طور مستمر به اطلاع اینجانب رسانده شود. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مسالت دارم.»