آرشیو سه‌شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۲
فوتبال ایران
۱۱

جهانبخش بعد از اولین گل فصل: امسال انگیزه بالایی داریم

تیم آلکمار پس از کسب تساوی خانگی برابر هیرنوین و شکست در خانه آیندهوون توانست طلسم پیروزی را در هفته سوم لیگ هلند بشکند و سه امتیاز ارزشمند را به لطف گلزنی علیرضا جهانبخش به دست آورد.

آلکماری ها در هفته سوم اردیویژه، مهمان تیم اوترخت بودند و با ارائه یک بازی تهاجمی و برتر توانستند با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست دهند و با سه امتیاز شیرین به خانه بازگردند. مارکوس هنریکسن و علیرضا جهانبخش در دقایق 32 و 84 برای آلکمار گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان در دقیقه 53 به ثمر رسید. آلکمار با این پیروزی چهار امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی لیگ دسته اول هلند صعود کرد. جهانبخش در پایان این بازی نمره خوب 5/7 در جمع 5 بازیکن برتر هفته سوم اردیویژه هلند را از سوی مجله معتبر فوتبال اینترنشنال دریافت کرد. همچنین رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم هیرنوین نمره متوسط 5/5 را از مجله فوتبال اینترنشنال به خاطر بازی 90 دقیقه ای برابر نایمخن کسب کرد.

علیرضا جهانبخش در پایان این بازی گفت:از این برد بسیار راضی هستیم. نیمه اول را با یک گل به سود خود پایان بردیم و حتی موقعیت های زیادی برای به ثمر رساندن گل های دیگر داشتیم. از به ثمر رسیدن اولین گلم در فصل جدید اردیویژه هلند خیلی خوشحال هستم. امیدوارم تا پایان فصل گل های زیادی بزنم.

او افزود: روحیه تیم بسیار خوب است و انگیزه خوبی داریم. آلکمار در بهترین فرم ممکن قرار دارد و این شرایط را باید در ادامه دیدارهای اردیویژه هلند حفظ کنیم.