آرشیو سه‌شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۲
ورزش
۱۸

شایعه قرارداد پنهانی پادوانی با استقلال

تلاش باشگاه استقلال برای جذب پادوانی و دعوای این بازیکن با سپاهان در حالی ادامه دارد که تجربه نشان داده که سپاهان و ذوب آهن بازیکن به سرخابی های پایتخت نمی دهند.

استقلال که برای تقویت خط دفاعی خود نیاز مبرم به یک مدافع ششدانگ دارد هفته هاست تلاش می کند پادوانی برزیلی را که در ابتدای فصل در لیست فروش سپاهان قرار گرفت، به خدمت بگیرد. سپاهانی ها در ابتدای فصل رقم بیش از یک میلیاردی را برای صدور رضایت نامه طلب کردند تا این بازیکن به فیفا شکایت کند. در این خصوص در شرایطی که گفته می شود پادوانی حکم فسخ یکجانبه قراردادش با سپاهان را از فیفا دریافت کرده و در این زمینه حتی باشگاه سپاهان محکوم به پرداخت 500 هزار دلار جریمه به این بازیکن شده است، سپاهانی ها معتقدند این مشکل حل خواهد شد.

در حالی که دو روزپیش شایعه شد باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد داخلی هم بسته است، مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در این خصوص می گوید: لئوناردو پادوانی با سپاهان قرارداد دارد و اگر با استقلال قرارداد داخلی بسته، باید قراردادش با سپاهان را فسخ کند. پادوانی برای جدایی در فیفا شکایت کرده و ما هم دست و پا بسته نیستیم و تخلفی انجام نداده ایم. او برای جدایی باید در باشگاه سپاهان حاضر شود و برای جدایی اش صحبت کند. 15 روز پیش کتبا به پادوانی ابلاغ کردیم که باید در تمرینات شرکت کند، اما او فعلابه تمرینات نیامده است.

تابش ادامه می دهد: لوسیانو پریرا هم شرایط مشابه او را داشت، اما در باشگاه حاضر شد و پس از مذاکره رضایت نامه اش را دریافت کرد. ما هم با او توافق کردیم. این که می گویند فیفا به صورت یک طرفه ITC پادوانی را صادر کرده، کذب است.

با این حال باشگاه استقلال برای جذب پادوانی از فدراسیون فوتبال و فیفا استعلام بگیرد و از آزاد بودن این بازیکن اطمینان حاصل کنند. در صورتی که در استعلام وضعیت این بازیکن، پادوانی بازیکن آزاد اعلام شود، استقلالی ها برای عقد قرارداد رسمی با او اقدام می کنند. این شرایط در حالی پیش آمده است که با توجه به رقابت سال های اخیر تیم های ذوب آهن و سپاهان با استقلال و پرسپولیس، این دو باشگاه اصفهانی هرگز بازیکنان مد نظر خود را به سرخابی ها نداده اند. باید دید این بار چه خواهد شد.