آرشیو چهارشنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

المپیک یک دنیای دیگر است

مهدوی: دیگر به تیم ملی والیبال فکر نمی کنم

پاسور تیم ملی والیبال ایران در المپیک می گوید به چیزهایی که مدنظرش بوده با تیم ملی به آن رسیده و دیگر به این تیم فکر نمی کند.

مهدی مهدوی، پاسور تیم ملی والیبال ایران در المپیک 2016 در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در ریو، خداحافظی اش از تیم ملی و... سخن گفت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* به عنوان تیمی که برای نخستین بار وارد المپیک می شد، نتیجه خوبی گرفتیم، ولی اگر بخواهیم بازی به بازی عملکرد خود را تحلیل کنیم باید بگویم که هیچ کدام از بچه ها هم از عملکرد خود راضی نبودند، چون ما فقط کوبا و مصر را شکست دادیم.

* بازی نخست مقابل آرژانتین برای ما خیلی مهم بود. بازی اول همیشه برای ما مهم و تاثیرگذار بوده است. شاید اگر آرژانتین را می بردیم، سرنوشت ما در ریو تغییر می کرد. علاوه بر این ما باید بازی مقابل لهستان را می بردیم. من نمی دانم چطور آن مسابقه را باختیم، چون بازی در اختیار ما بود. هنوز باور نمی کنم که از لهستان شکست خوردیم.

* فشار بازی های المپیک با سایر تورنمنت ها کاملا متفاوت است و تا در آن محیط قرار نگیری، متوجه فشار زیاد آن نمی شوی. المپیک یک دنیای دیگر است. ما تجربه بازی در چنین محیطی را نداشتیم. المپیک برای همه ورزشکاران حاضر در ریو سنگین بود. در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایتالیا هم تمام تلاش خودمان را کردیم، ولی زورمان نرسید. امیدوارم نسل های آینده به موفقیت های بزرگ تری برسند.

* درباره خداحافظی ام از تیم ملی والیبال باید بگویم که دیگر به تیم ملی فکر نمی کنم. من به چیزهایی که مدنظرم بود با این تیم رسیدم. درست است که در این مدت خیلی ها مرا اذیت کردند، مخصوصا گزارشگرها که هر چه خواستند در موردم گفتند، اما آنها را به خدا می سپارم و وجدانم راحت است که هرگز کم کاری نکردم. من همیشه در اختیار تیم ملی بودم و از همه توانم مایه گذاشتم.