آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۵
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

بازداشت «امیر تتلو»

صفحه رسمی اینستاگرام و کانال تلگرامی امیرحسین مقصودلو مشهور به «امیرتتلو» از بازداشت این خواننده زیرزمینی خبرداده است. به گزارش «ایران» این خبر روز گذشته از سوی منابع رسمی هم تایید شد.

«به یاد استاد» در میان آفتابگردان ها

نمایشگاه «به یاد استاد» که شامل عکس ها و پوسترهای جواد ذوالفقاری هنرمند تئاتر عروسکی است، عصر روز سه شنبه 2 شهریور ماه همزمان با جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک در لابی تالار اصلی تئاتر شهر افتتاح شد که در آن، مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا، هما جدیکار، زهرا صبری، دنیا فنی زاده و دیگر هنرمندان با سابقه تئاتر عروسکی دور هم جمع شدند.

«فروشنده» با 35 سالن در راه سینماهای ایران

علی سرتیپی مدیر شرکت پخش فیلمیران یک هفته پیش از شروع نمایش «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی از اکران این فیلم در 35 سالن سینما خبر داد. سرتیپی همچنین تاکید کرد شرایط نمایش فیلم در سینماهای حوزه هنری فراهم شده است و «فروشنده» سینمای آزادی را هم برای اکران در اختیار خواهد داشت.

ممنوعیت عرضه دو کتاب ایرانی در نمایشگاه پکن

همزمان با نخستین روز از برگزاری نمایشگاه کتاب پکن، مقام های برگزارکننده این نمایشگاه از عرضه دو کتاب ایرانی شامل «دموکراسی یا دموقراضه» نوشته سید مهدی شجاعی و «من قاتل پسرتان هستم» نوشته احمد دهقان به دلیل آنچه که رویکرد ضد جنگ و دوری از ارائه آثار خشن در این نمایشگاه عنوان شده، ممانعت کردند.

طرح ویژه ای برای خانواده ها در مرکز تئاتر مولوی

در طرح تسهیلاتی «خانواده+تئاتر» در مرکز تئاتر مولوی، از این پس در تمامی فصول اجرایی نمایش ها، کلیه خانواده های علاقه مند می توانند در قالب روز «خانواده+تئاتر» که از پیش اطلاع رسانی می شود، بلیت کلیه نمایش های این مجموعه را با پنجاه درصد تخفیف خریداری کنند.