آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۲۶
شهرستان ها
۷

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان: عزل و نصب مدیران در استان همدان خلاف شایسته سالاری است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از استانداری همدان کلید خورد، گفت: عزل و نصب مدیران در استان خلاف شایسته سالاری است.

امیر خجسته با بیان اینکه باید خرد جمعی در استان حاکم باشد، افزود: در حال حاضر مدیر ارشد استان نمی خواهد قبول کند که خواسته های مردم استان اصل قرار دارد و اقداماتی خلاف مصلحت استان انجام می دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزل و نصب ها در استان خلاف شایسته سالاری است، تصریح کرد: از نیروهای ضعیف سایر استان ها برای مدیریت در استان همدان استفاده می شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مدیر قبلی میراث فرهنگی استان، که از ایلام آمده بود امروز با یک عملکرد غیرقابل قبول از استان خارج شده و پاسخ به مردم برعهده نمایندگان گذاشته شده است.

خجسته با بیان اینکه خواست مردم به کارگیری نیروهای توانمند است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تک روی، هتاکی کردن و حذف مدیران توانمند استان بر فضای همدان حاکم شده است.

وی با بیان اینکه همدان جای فامیل بازی نیست گفت: وزیر کشور را به مجلس خواهیم خواند، و از وی می خواهیم که شرایط استان را تعیین تکلیف کند تا شرایط از وضعیت نامساعد امروز به عقلانیت تغییر و خرد جمعی در تصمیم گیری ها حاکم شود.

خجسته با طرح این سوال که چرا با وجود نیروهای توانمند بومی از افراد خارج از استان استفاده می شود، ادامه داد: وقتی افراد کم توان از خارج از استان برای مدیریت می آیند پس از اتمام دوران مسئولیت نسبت به عملکرد خود پاسخگو نیستند.