آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۲۶
صفحه آخر
۱۲

اهانت بی شرمانه و بی سابقه مقام بحرینی علیه شیعیان

معاون رئیس امنیت عمومی بحرین توهین های بسیار زشت و بی شرمانه ای را علیه شیعیان بحرین مطرح کرده است که قلم از نوشتن آن شرم دارد.

خلیفه بن احمد آل خلیفه، یاوه های وهابیون علیه شیعیان را تکرار و در الفاظی رکیک و دور از شان انسانی به شیعیان این کشور اهانت ها کرده است. اهانات وی به شیعیان بحرین که از بازنشر آن عاجزیم اوج حمله به پیروان اهل بیت(ع) در این کشور محسوب می شود.به گزارش فارس، این اولین بار نیست که یک مقام بحرینی به شیعیان توهین می کند اما تاکنون هیچ مسئولی چنین اهانت بی شرمانه ای نکرده بود. معاون رئیس امنیت عمومی بحرین پس از این فحاشی ها با واکنش های تند زیادی مواجه شد طوری که سرانجام مجبور شد صفحه اینستاگرامش را ببندد.

خلیفه بن احمد آل خلیفه در شکنجه زندانیان سیاسی در بحرین نیز ید طولایی دارد و از نظر اعمال غیرانسانی و وحشیانه زبانزد عام و خاص است.

جلوگیری از اقامه نماز جمعه

خبر دیگر اینکه مزدوران آل خلیفه روز گذشته برای ششمین هفته متوالی از اقامه نماز جمعه در منطقه الدراز بحرین که محل اقامت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور است جلوگیری کردند. نیروهای امنیتی آل خلیفه به تجمع کنندگان مقابل منزل شیخ عیسی قاسم حمله و تعداد زیادی را مجروح کردند. شیخ عیسی قاسم از 31 خرداد ماه از سوی آل خلیفه سلب تابعیت شده و محل اقامت او به محل تجمع تحصن شیعیان انقلابیون این کشور تبدیل شده است.

از سوی دیگر «نبیل رجب» خبر رسیده رئیس مرکز حقوق بشر بحرین در پی دردهای شدید در ناحیه سینه به بیمارستان منتقل شد. وی به اتهام «تحریک شیعیان» و «اقدامات حقوق بشری» در زندان به سر می برد. مجامع حقوق بشری و سازمان های بین المللی بارها خواستار آزادی وی و دیگر زندانیان سیاسی شده اند اما آل خلیفه نسبت به این انتقادات بی توجه است و همچنان به سرکوب فعالان انقلابی و شیعیان مشغول است.