آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۸۷۴۳
ورزش
۱۱

گوناگون

بازگشت تیم ملی به ایران

تیم ملی فوتبال که خود را برای دو بازی حساس در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می کند بعد از برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های ایتالیایی به تهران بازگشت. اولین بازی تیم ملی 11 شهریور مقابل قطر در ورزشگاه آزادی است.

براوو به منچسترسیتی پیوست

کلودیو براوو،سنگربان شیلیایی بارسلونا با امضای قراردادی 4 ساله به تیم منچسترسیتی پیوست. با حضور براوو،راه برای جدایی هارت،سنگربان اول تیم انگلیسی که در برنامه های گواردیولاجایی ندارد، باز شد.

ستاره فوتبال جایزه گرفت

لیونل مسی جایزه برترین گل لیگ قهرمانان اروپا درفصل گذشته را به خود اختصاص داد.ستاره بارسلونا در دیدار مقابل رم ایتالیا در مرحله گروهی توانست این گل را به ثمر برساند.

دژاگه: هدف، صعود به جام جهانی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که هدف ایران صعود به جام جهانی 2018 است. اشکان دژاگه درآستانه دیدارایران وقطر گفت: هدف ما صعود به جام جهانی است و قطر هم تیم قدرتمندی محسوب می شود. البته قطردراین بازی تحت فشارقرارخواهد گرفت، زیرا ما تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد تا شادی ولبخند را به هواداران تیم ملی ایران هدیه دهیم.

دایی: تیم نفت نیازبه تقویت دارد

مربی تیم نفت با بیان اینکه فقط خود علی دایی در مورد جذب رضاییان نظر می دهد گفت: هدفمان امسال کسب سهمیه آسیایی است.محمد دایی گفت: درچند پست نیاز به تقویت داریم. دروازه بان تیم ازنفت جدا شده است. همچنین برای موفقیت درلیگ درچند پست دیگرنیاز به جذب بازیکن داریم که قصد داریم تیم را تقویت کنیم.

اولتیماتوم به تیم تراکتور

مقصودی رئیس مجموعه ورزشی یادگار امام گفت: تراکتورسازی دیگر نمی تواند به صورت رایگان دراین ورزشگاه بازی کند و هرتیمی که می خواهد درورزشگاه یادگار میزبان باشد باید پول پرداخت کند.

پیروانی با ملی پوشان می رود

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال که به تازگی تحت عمل جراحی قرارگرفته است، همراه با ملی پوشان به چین می رود.تیم ملی جمعه آینده برای برگزاری دیداربا چین از هفته دوم دیدار مقدماتی جام جهانی، تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد.