آرشیو یکشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۶
ورزش
۱۸

تغییر پست ماهینی به خاطر بازگشت رضاییان؟

به احتمال فراوان کار رامین رضاییان با پرسپولیسی ها تمام است و این بازیکن دوباره برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.رامین که به لیگ ترکیه رفته بود پس از دیپورت شدن از تیم ریزه اسپور تلاش زیادی برای متقاعد کردن برانکو انجام داد و شاید حالاکه این مطلب را می خوانید او قرارداد جدیدش را با پرسپولیس امضا کرده باشد، اما نکته ای که وجود دارد این است که در صورت بازگشت رضاییان به پرسپولیس برانکو مجبور است دست به تغییرات تاکتیکی در تیمش بزند.

پروفسور که قید رضاییان برای این فصل را زده بود حسین ماهینی را برای پست دفاع راست انتخاب کرد. بازیکنی که عملکرد خوبی هم تا اینجای کار داشته و توانسته همه کارهایی که برانکو از او خواسته را به نحو احسن انجام دهد. با این حال شکی وجود ندارد که برانکو نه می تواند از رضاییان بگذرد و نه می تواند ماهینی را از ترکیب تیم بیرون بگذارد. بر اساس اخبار رسیده سرمربی پرسپولیسی ها تصمیم دارد پس از مدتی که رضاییان به شرایط ایده آل برای بازی کردن رسید پست ماهینی را تغییر بدهد و از هر دوی آنها در ترکیب تیمش استفاده کند. احتمالاماهینی که سابقه بازی در سمت چپ خط دفاعی را هم دارد به آن نقطه از زمین منتقل شود و رضاییان هم در پست خودش برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

خوشامدگویی طارمی به رضائیان

به دنبال انتشار خبر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس، مهدی طارمی بازگشت رامین رضاییان را در صفحه اینستاگرام شخصی اش تبریک گفت. طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس پیش از فصل همراه رضاییان در تمرینات تیم ریزه اسپور ترکیه شرکت کرده بود، اما به یک باره از حضور در تمرینات این تیم سرباز زد و به پرسپولیس بازگشت. رامین رضاییان هم راه وی را در پیش گرفت و به ایران بازگشت اما نتوانست به مانند طارمی به راحتی در تیم حضور پیدا کند.