آرشیو سه‌شنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۸
حوادث
۱۹

اعتراف عموی کینه جو به قتل برادرزاده ها

مردی که به دلیل کینه خانوادگی، دو برادرزاده اش را به قتل رسانده بود، پس از یک ماه به جنایت اعتراف کرد.

نخستین روزهای مرداد امسال، مردی با حضوردر پلیس آگاهی شهر آبادان از گم شدن دختر هفت ساله و پسر چهار ساله اش خبر داد. با تحقیق از شاکی معلوم شد آنها در روستای خضر نبی زندگی می کنند. آن دو برای بازی به منطقه قدمگاه رفته و پس از آن ناپدید شده بودند.

در حالی که پلیس در جست وجوی بچه ها بود، ماموران در تماس یکی از اقوام این خانواده با خبر شدند که استخوان های بچه ها در حیاط خانه پدربزرگ پیدا شده است. بررسی صحنه جرم نشان می داد روی جسد بچه ها آهک ریخته شده است. با گذشت یک ماه از این جنایت، ماموران با کشف سرنخ هایی، متوجه شدند عموی بچه ها به این جنایت دست زده است. متهم با انتقال به پلیس آگاهی شهر آبادان بازجویی شد و به قتل با انگیزه انتقام اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا، عموی جنایتکار در بازجویی ها گفت: روز حادثه آتنا و ابوالفضل را به بهانه نشان دادن جوجه گنجشک به نیزارها کشاندم و ابتدا آتنا و سپس ابوالفضل را خفه کردم و با کندن زمین اجساد را کنار رودخانه دفن کردم. روی جسدها آهک ریخته بودم و چند روز پس از قتل برای سرکشی به محل دفن جسدها رفتم که دیدم حیوانات درنده اجساد را از خاک بیرون کشیده اند و تنها استخوان های برادرزاده هایم سالم مانده بود و وقتی دیدم پدرم به عنوان مظنون در بازداشت پلیس است، به فکر انتقام گیری از پدرم افتادم. استخوان ها را داخل پتویی پیچیده و در تاریکی شب آنها را داخل حیاط خانه پدرم رها کردم.