آرشیو چهارشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۳۰
شهرستان ها
۷

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل: بنیاد برکت 22 مدرسه در اردبیل ساخت

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: به همت بنیاد برکت 22 پروژه در قالب 89 کلاس درس در استان اردبیل اجرایی و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

دولت لطفی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه 9 پروژه توسط بنیاد برکت در قالب 7 تا 24 کلاس درس تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد:

در گرامیداشت هفته دولت 17 میلیارد تومان واحدهای آموزشی در قالب 30 پروژه با 205 کلاس درس از محل اعتبارات دولتی و خیرساز اجرایی و عملیاتی شد.

لطفی از استانداردسازی بیش از 951 مدرسه در قالب تاسیسات حرارتی مناسب و مطلوب خبر داد و افزود: ما تا آغاز سال تحصیلی سعی می کنیم تا بخش عمده ای از پروژه های دولتی و خیرساز را آماده افتتاح کنیم که بخشی از این واحدهای آموزشی 12 کلاسه در شهر اردبیل آماده بهره برداری است. وی تصریح کرد: خیرین در ساخت واحدهای آموزشی بیشترین مشارکت را داشتند به طوری که از محل خیرین 16 واحد آموزشی در قالب 76 کلاس درس آماده افتتاح است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: تا پایان امسال نیز 1‍4 واحد آموزشی با 93 کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.