آرشیو چهارشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۳۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

جانشین فرمانده سپاه قدس: مدال دفاع از بشریت را باید به مدافعان حرم داد

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: اقدام مدافعان حرم تنها دفاع از حرم نیست بلکه دفاع از کل بشریت است و اگر تروریسم تکفیری جان بگیرد به هیچ کدام از ابنای بشر حتی اهل سنت هم رحم نمی کند.

به گزارش ایرنا، سرتیپ «حمید مختص آبادی» عصر دوشنبه در آیین اختتامیه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم در قم افزود: در صورتی که تروریست های تکفیری مجال پیدا کنند اروپا را به خاک و خون می کشند و این کشورها بدانند اگر مجاهدت های مدافعان حرم نبود، بسیاری از پایتخت های کشورهای اروپایی، امروز جولانگاه این تروریست ها بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها بدانند بیشترین مدال دفاع از بشریت و مقابله با تروریسم را باید به مدافعان حرم داد و اروپایی ها نیز باید مدیون این عزیزان باشند.

مختص آبادی گفت: مدافعان حرم همه توطئه های پیچیده ای که دشمنان در منطقه خاورمیانه طراحی کرده را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: آمریکا در دهه های اخیر، دو اشتباه فاحش در منطقه انجام داده که هر دو منجر به تقویت مقاومت شد، یکی مربوط به حوادث بعد از یازدهم سپتامبر و حمله به افغانستان و دیگری تاسیس داعش بود.

مختص آبادی اظهار داشت: اینکه می گوییم داعش را آمریکا ایجاد کرد، اینها شعار نیست، نامزد انتخابات آمریکا لو داده که آنها داعش را ایجاد کردند.

وی گفت: امروز تیپ های مختلف حیدریون، فاطمیون، زینبیون، حزب الله و غیره در برابر تروریسم کور مبارزه می کنند.

مختص آبادی تصریح کرد: امروز دفاع از حرم از مرز ملی گرایی گذشته و عقیده ها برای دفاع از اسلام ناب و جبهه مقاومت به میدان آمده است.