آرشیو چهارشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۳۸۵۲
بازار موبایل
۲۷

قیمت احتمالی نکسوس های آینده گوگل لو رفت

Marlin و Sailfish

فارنت: با اینکه تا الان اطلاعات زیادی درباره گوشی نکسوس امسال به دست آورده ایم، هنوز قیمت این دستگاه ها اعلام نشده است. تصاویر رندر گوشی های گوگل Nexus Marlin و Nexus Sailfish به همراه جزئیات سخت افزاری آنها، در هفته های پیش پخش شد.منبعی از داخل HTC، شرکتی که مسوول تولید گوشی های نکسوس امسال است، گفته که گوشی های گوگل مدل 2016 از نمونه های قبلی اندکی گران قیمت تر خواهند بود.

با توجه به این مطلب، مدل 32 گیگابایتی هر دو گوشی Nexus Marlin و Nexus Sailfish با قیمت های به ترتیب 599 و 499 دلار به خریداران عرضه خواهد شد. مشخصا مدل های دیگر با فضای داخلی بیشتر، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.به یاد داشته باشید که Nexus 5X 32 گیگابایتی در زمان عرضه با قیمت 429 دلار و Nexus 6P 32 گیگابایتی با قیمت 499دلار به خریداران عرضه شد. پس تفاوت قیمت نکسوس های جدید با نسل قبلی چندان هم ناچیز نیست.ازآنجا که گفته شده از این دو گوشی در ماه بعدی رونمایی می شود، انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از آن نیز به دستمان برسد.

Marlin و Sailfish شاید اولین گوشی های مجهز به اندروید نوگت نباشند، اما احتمالااولین گوشی هایی با این نسخه از اندروید هستند که در فروشگاه ها و برای ارائه به علاقه مندان آماده خواهند بود.هردو کمپانی گوگل و ال جی تایید کرده اند که V20 اولین گوشی هوشمندی که به صورت پیش فرض اندروید نوگت بر آن نصب است، بوده و در تاریخ 16 شهریورماه معرفی خواهد شد. البته هنوز معلوم نیست که کدامیک از گوشی های نکسوس یا V20 ال جی زودتر از دیگری برای خرید آماده باشد.