آرشیو شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۶۷۲
حوادث
۱۳

پنج قاره

جنایت 3 دوست پس از مصرف مواد مخدر

سه دوست جنایتکار پس از اوردوز یکی از دوستانشان با مواد مخدر، او را خفه کردند. جاشوا رز 21ساله، به دلیل استفاده بیش ازحد مواد اوردز کرد و سه نفر از دوستانش که آنها هم به شدت مواد مخدر مصرف کرده بودند، به جای کمک کردن و رساندن او به بیمارستان وی را خفه کردند. قاتلان روز پنجشنبه در پنسیلوانیا مرتکب این قتل شدند و به جسد جاشوا طوری لباس پوشاندند و در خودرو قرار دادند که گویا وی زنده است. آنها پس از کالبدشکافی جنازه در ارتباط با قتل وی بازداشت شدند.

قتل خواهرزاده خواننده معروف با ضربات چاقو

خواننده معروف از مردم خواست در پیداکردن قاتل خواهرزاده اش با پلیس همکاری کنند. جاوونا گلوور 23ساله، خواهرزاده رپر معروف آمریکایی است که در یک داروخانه در اوکالارود در تالاهاسی فلوریدا کار می کرد. این فرد 23ساله صبح زود سه شنبه مورد اصابت چاقو قرار گرفت و نیروهای پلیس ساعت 10:30 همان روز او را در حال خونریزی شدید پیدا کردند که پس از انتقال به بیمارستان، دختر جان خود را از دست داد. نیروهای پلیس هنوز به دنبال مظنونی هستند که تصاویر او توسط دوربین های مداربسته مغازه ای که دختر جوان در آن کار می کرد، ثبت شده است. رپر آمریکایی، تی پین به دنبال به قتل رسیدن خواهرزاده اش و انتشار تصاویر قاتل توسط نیروهای پلیس با قراردادن عکس این فرد در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی از مردم کمک خواست و نوشت: پلیس به دنبال این بزدل می گردد؛ اگر این فرد را در اطراف خود دیدید، سریع با پلیس تماس بگیرید.

قتل همسر یک روز پس از آزادی

مردی که به دلیل شکنجه همسرش زندانی شده بود، یک روز پس از آزادی به قید وثیقه او را به قتل رساند. کوین اوینگ 47ساله به جرم قتل همسرش تیرنه بازداشت شد. قاتل ابتدا همسرش را ربود و پس از 24 ساعت او را به قتل رساند. قاتل ماه گذشته به دلیل شکنجه همسرش دو هفته زندانی شده بود ولی پس از آن آزاد شد و اقدام به قتل او کرد. این حادثه در پنسیلوانیا روی داد و جسد مقتول در نزدیکی ویرجینیا یافت شد. قاتل ابتدا همسرش را به قنداق تفنگ زده و او را در کمد زندانی کرده بود اما با پرداخت صد هزار دلار آزاد شد.