آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۰
فوتبال ایران
۱۱

خط و نشان برانکو، واقعی یا نمایشی؟

درباره رضاییان حرف بزنید، جلسه را ترک می کنم

برانکو ایوانکوویچ هنوز هم که هنوز است، سر ماجرای حضور رامین رضاییان در پرسپولیس تحت فشار است. او که پس از بخشیدن مهدی طارمی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت، این بار دلش چندان راضی نیست تا زیر بار انتقادهایی از جنس حضور رضاییان در پرسپولیس برود.

پروفسور روزهای گذشته هم تمام تلاشش را به کار گرفته تا مصاحبه هایی انجام بدهد که خودش را از این داستان مبرا کند و این که هنوز همان دیسیپلین خاص خودش را دارد و اگر رضایت داده رضاییان به پرسپولیس برگردد، به این دلیل نیست که زیر بار فشار رفته است!

با این حال برانکو که سعی کرده، نسبت به بازگشت رامین رضاییان بی تفاوت باشد، به طاهری سرپرست پرسپولیس گفته موضعش در این باره مشخص است و دیگر در جلساتی که مربوط به بازگشت این بازیکن باشد، شرکت نمی کند. براساس اخبار رسیده برانکو از این که زمان بیشتر جلساتش با مسئولان باشگاه حول بازگشت رامین رضاییان می چرخد، عصبانی است و به طاهری گفته دیگر در چنین جلساتی شرکت نمی کند. او حتی تهدید کرده، اگر چنین شود به احتمال زیاد جلسه را ترک خواهد کرد.

برانکو در آخرین مصاحبه خودش عنوان کرده بود، تکلیف رامین را باشگاه روشن می کند و او اختیاری در این زمینه نخواهد داشت. با این حال باید دید، پس از بازگشت رضاییان به پرسپولیس موضع پروفسور در قبال این بازیکن چیست و آیا او در ترکیب تیمش در لیگ برتر به میدان می رود یا نه؟