آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۰
فوتبال ایران
۱۱

هواداران به آزادی بروند و تیم ملی را تشویق کنند

در روزی که حکم مدیرعاملی افتخاری امضا شد، بهتاش فریبا هم حکم خودش را به عنوان مدیر فنی باشگاه استقلال گرفت تا همه چیز در این باشگاه پرطرفدار روی ریل بیفتد. فریبا که روز گذشته قراردادش را در باشگاه امضا کرد، ابتدا در این مورد گفت: «من با دعوت آقای افتخاری به باشگاه رفتم و از حالابه صورت رسمی مدیر فنی باشگاه استقلال هستم.»

از او سوال کردیم استقلال در بدترین شرایط ممکن قرار دارد و این شرایط چه زمانی قرار است به پایان برسد؟ که فریبا این واکنش را نشان داد: «هدف همه کسانی که در مجموعه تیم کار می کنند این است که استقلال را از بحرانی که گریبانش را گرفته خارج کنند. ما هم برای کمک آمده ایم. برای کمک به استقلال و علیرضا منصوریان. تمام سعی و تلاشمان این است که بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی اش برسانیم. من از این به بعد در بازی ها روی نیمکت هستم و با مشورت با سایر اعضای کادر فنی در راه موفقیت استقلال قدم بر خواهیم داشت. شک ندارم هواداران هم شرایط را درک می کنند و با صبر و تحمل و حمایت خودشان شرایط را طوری فراهم می کنند تا استقلال از بحرانی که به وجود آمده عبور کند. ما در مدتی که لیگ تعطیل است باید نقاط ضعفمان را برطرف و با آمادگی کامل بازی ها را آغاز کنیم.»

بهتاش فریبا در پایان درباره تیم ملی و بازی با قطر گفت: «فکر نمی کنم تیم ملی در این بازی مشکل زیادی داشته باشد. البته نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت، اما اعتقاد شخصی من این است که تیم ملی از این بازی سه امتیاز را می گیرد. من هم به نوبه خودم از همه هواداران دعوت می کنم تا به ورزشگاه بروند و حمایت خودشان از تیم ملی را اعلام کنند. بی شک حمایت های آنها می تواند برگ برنده ای باشد برای این که بازیکنان با روحیه بیشتری مقابل قطر صف آرایی کنند.»