آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۰
فوتبال ایران
۱۱

داریوش شجاعیان: هواداران بیایند، آزادی را جهنم می کنیم

داریوش شجاعیان، بازیکن ملی پوش فوتبال ایران با اطمینان از پیروزی ایران مقابل قطر حرف می زند. او البته یک امیدواری دارد؛ این که هواداران به ورزشگاه بیایند و با پر کردن سکوهای خالی، آزادی را برای قطری ها جهنم کنند.

شجاعیان می گوید: با حمایت هواداران بدون شک این اتفاق خواهد افتاد. ما در چند وقت اخیر اردوهای خوبی برگزار کرده ایم، بخصوص اردوی ایتالیا. همه بچه ها به اندازه کافی انگیزه دارند و شک ندارم که همه توان خودشان را برای بازی با قطر می گذارند. مطمئن هستم اگر هواداران هم بیایند، در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی می گیریم و می توانیم قطری ها را شکست بدهیم.

او با بیان این که فرقی نمی کند کدام بازیکنان در زمین باشند و مهم پیروزی ایران است، ادامه داد: تلاش می کنم با انگیزه باشم و در فهرست نهایی کی روش و تیم ملی قرار بگیرم. با این حال فرق زیادی نمی کند که کدام بازیکنان در لیست باشند و کدام بازیکنان در زمین به میدان بروند. مهم پیروزی ایران است. واقعا در روزهای اخیر، هواداران حمایت های خوبی کرده اند، ضمن این که حضور آقای جهانگیری در تمرین تیم، انگیزه ملی پوشان را بالابرده است. امیدوارم نتیجه خوبی مقابل قطر بگیریم.