آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۰
جامعه
۱۷

ادامه واکنش ها به ماجرای «املاک نجومی»

به دنبال انتشار گزارشی منتسب به کارشناس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص واگذاری املاک در شهرداری تهران به افراد خاص، شورای شهر واکنش نشان داد.

بر این اساس در پی در خواست 28 نفر از اعضای شورای شهر مبنی بر این که حیثیت آنها خدشه دار شده و اقدامی غیراخلاقی علیه اعضای شورای شهر صورت گرفته، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نامه ای را درخصوص موضوع هتک حیثیت اعضای شورای شهر به رئیس قوه قضاییه نوشت. علاوه بر آن محمد سالاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز خواستار امضای طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری تهران درباره واگذاری ها شد.

وی عنوان کرد: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری درباره واگذاری ها را ارائه کردیم که اگر مصلحت باشد، همه اعضای شورا از این طرح حمایت کنند تا برای شفاف سازی در مسیر کارشناسی، طرح اجرایی شود. الهه راستگو، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز خواستار ورود دستگاه قضا درخصوص بی اخلاقی های اخیر در فضای مجازی شد و گفت: مطالبی که در چند روز اخیر توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شد، صرفا سیاسی کاری و تشویش افکار مردم بود، بنابراین از دستگاه قضا درخواست رسیدگی به این بی اخلاقی ها را دارم. معصومه آباد، عضو دیگر شورای شهر تهران نیز تصریح کرد: شکایت شخصی خود را از منتشرکنندگان این خبر کذب در مجامع قضایی مطرح خواهم کرد.