آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۰
ورزش
۱۸

کی روش: بازیکنانم مشتاق پیروزی هستند

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی اولین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی درباره قطر کاملامحترمانه حرف زد تا دوباره رسانه های بیمار عربستانی از نوع حرف زدن او سوژه نسازند.

او درباره بازی امشب حرف های بسیاری زد که گزیده صحبت های او را می خوانید:

برای انتخاب بازیکنان اصلی ایران در مقابل قطر کار سختی داشتم و این مساله باعث شده دیشب (سه شنبه شب) با مصرف دارو بخوابم.

پنجشنبه آغاز راه ماست. مطمئنا راه سختی پیش رو داریم. قطر، سوریه، کره جنوبی، ازبکستان، چین و ایران بازی های سختی خواهند داشت. امیدواریم در مسیر پیش رو یکی از جایگاه هایی را که متعلق به تیم های صعود کننده هست، کسب کنیم. ما می خواهیم در جام جهانی حاضر باشیم.

قطر هم از نامزدهای صعود به جام جهانی است که کارهای بسیار بزرگ و خوبی انجام داده است. آنها سرمایه گذاری کرده اند تا به هدف مشترکمان یعنی صعود به جام جهانی دست یابند. من امیدوارم پنجشنبه و با حضور هواداران پیروز شویم.

هیچ تیمی در جهان نمی تواند خودش را برنده بازی بداند. ما با کمال احترام به مصاف تیم ملی قطر می رویم. می دانم آماده سازی خوبی داشته اند و مدت ها در اردو بوده اند. مقابل تیمی بازی می کنیم که سعی می کند دقیقا مانند ما در جام جهانی حاضر شود. آنها جام جهانی را به آسیا آورده اند. باید از کارها و سرمایه گذاری آنها قدردانی کرد. نه تنها استحقاق احترام ما را دارند بلکه باید از کارهایشان تقدیر کنیم.

درباره آخرین وضعیت تیم بگویم آخرین خبر این است: بی شک همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و آماده و مشتاق بازی با قطر و پیروزی بر این تیم. 25 بازیکن آماده دارم که سراسر اشتیاق و تعهد هستند. به همین خاطر مجبور شدم دارو مصرف کنم تا از سر دردم کاسته شود و بخوابم.

شکی در قدرتمند بودن دو تیم نیست. باید در نظر داشته باشیم بازی با قطر، تنها قسمتی از بازی های ما در مسیر صعود به جام جهانی است.