آرشیو شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۱
فرهنگ و هنر
۱۶

چه خبر از آثار ابراهیم یونسی؟

دختر ابراهیم یونسی از وضعیت انتشار آثار این نویسنده و مترجم فقید خبر داد. سیروان یونسی که وصی انتشار آثار مرحوم ابراهیم یونسی است، اظهار کرد: چند کتاب زیر چاپ داریم. برخی کتاب ها هم در بازار نیست اما منتظریم به تناوب کار آنها انجام شود.

او درباره بازنشر کتاب های یونسی به ایسنا گفت: «زناشویی و اخلاق» در دست ارشاد است و پس از اعلام نتیجه تجدید چاپ خواهد شد. این کتاب، بسیار قدیمی بود و به علت کمیاب شدن برای چاپ مجدد آن اقدام کردیم.

دختر ابراهیم یونسی با اشاره به تجدید چاپ کتاب «آرزوهای بزرگ» تصریح کرد: آرزوهای بزرگ نوشته چارلز دیکنز نیز تجدید چاپ می شود و به احتمال زیاد مهرماه عرضه خواهد شد. همچنین چاپ دوم رمان «لینمارا، عشق و آرزو» و کتاب 9 جلدی «زندگی و عقاید آقای تریسترام شندی» نوشته لارنس استرن اسفندماه منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه شد. او در ادامه از انتشار دو داستان تالیفی ابراهیم یونسی خبر داد و افزود: «داداشیرین» و «زمستان بی بهار» به علت کمیاب شدن دوباره تجدید چاپ شده اند و هم اکنون در مرحله چاپ هستند که امیدواریم در شهریورماه عرضه شوند.

سیروان یونسی همچنین اظهار کرد: مرحوم پدر کتاب هایی مثل «هنر نمایشنامه نویسی» دارد که بعد از فوت پدر به تناوب تجدید چاپ شده اند.