آرشیو شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۱
ورزش
۹

مسی به داد آرژانتین رسید

هفتمین دور از دیدارهای مقدماتی جام جهانی در حوزه آمریکای لاتین بامداد دیروز در 4 کشور برگزار شد که در مهم ترین بازی تیم ملی آرژانتین در حالی که یک نیمه را 10 نفره بازی کرد، تیم قدرتمند اروگوئه را با تک گل مسی شکست داد.

در حالی که ورزشگاه مندوزا حتی یک صندلی خالی نداشت، آرژانتین در برابر اروگوئه قرار گرفت تا تکلیف خانه اول این منطقه مشخص شود. مسی در دقیقه 43 تنها گل بازی را به ثمر رساند و داور تنها دو دقیقه بعد با دادن دومین اخطار، دیبالااز آرژانتین را از زمین اخراج کرد تا میزبان در نیمه دوم با 10 نفر بازی کند.

با این حال آرژانتین از این گل حفاظت کرد تا 3 امتیاز حساس به دست آورد.

در دیگر دیدارها برزیل توانست به 3 امتیاز ارزشمند در بیرون از خانه برسد. نیمار که همراه با تیم المپیک برزیل به مدال ارزشمند طلای المپیک ریو رسید، این بار با تیم ملی بزرگسالان برزیل به یک برد حساس دست یافت تا جایگاه این تیم در جدول 10 تیمی آمریکای لاتین، کمی بهبود پیدا کند. برزیل در خانه اکوادور به برتری 3 بر صفر رسید تا 12 امتیازی شود. نیمار (72- پنالتی) و گابریل خسوس (87 و 2+90) برای برزیل گل زدند.

کلمبیا با دو گل ونزوئلارا شکست داد و بولیوی هم با همین نتیجه پرو را مغلوب کرد. در پایان هفتمین دور، جدول منطقه این ترتیب تنظیم شد: 1- آرژانتین (با 7 بازی و 14 امتیاز) 2- اروگوئه (13 امتیاز) 3- کلمبیا (13 امتیاز) 4- اکوادور (13 امتیاز) 5- برزیل (12 امتیاز) 6- پاراگوئه (12 امتیاز) 7- شیلی (10 امتیاز) 8- بولیوی (6 امتیاز) 9- پرو (4 امتیاز) 10- ونزوئلا(یک امتیاز)

برنامه بازی ها
چهارشنبه

اروگوئه با پاراگوئه (30/3 بامداد)، ونزوئلابا آرژانتین (30/4 بامداد)، شیلی با بولیوی (30/4 بامداد) و برزیل با کلمبیا (30/4 بامداد)