آرشیو شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۱
ورزش
۹

مستطیل سبز

تابارز: مسی یک سطح از دیگران بالاتر است

اسکار تابارز، سرمربی اروگوئه پس از شکست تیمش مقابل آرژانتین به تمجید از لیونل مسی پرداخت: تمام حملات آرژانتین توسط مسی انجام می شد. او را نمی توان وصف کرد.

تنها باید او را تماشا کرد. او فوق العاده است. آرژانتین بازیکنان بزرگی دارد که تجربه زیادی دارند و آنها بهترین تیم جهان از نظر فیفا هستند که من هم موافقم. آنها مسی را دارند که یک سطح از همه بازیکنان دنیا بالاتر است. می دانستیم بازی سختی خواهد بود ولی حالامی دانیم که مقدماتی جام جهانی با پایانش خیلی فاصله دارد. نیمه اول خوب بودیم. در نیمه دوم تمرکز و تعادل تیم از بین رفت و ریتم را به حریف باختیم. از این که نتیجه نگرفتیم ناراحتیم ولی اگر به جدول نگاه کنید، هنوز مسیری طولانی پیش روی ماست.

مسی: شاید به بازی بعدی نرسم

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی تیمش مقابل اروگوئه مدعی شد که با درد در این بازی حاضر شده است.

مسی در دیدار خانگی و حساس بامداد دیروز مقابل اروگوئه تک گل 3 امتیاز تیمش را به ثمر رساند تا آرژانتین را یک قدم به جام جهانی نزدیک کند. مسی در پاسخ به سوالی در مورد این که به بازی بعدی آرژانتین برابر ونزوئلاخواهد رسید یا خیر گفت: «از ناحیه ران احساس درد دارم. این درد از بازی با بیلبائو با من است. باید با دکتر تیم صحبت کنم. شاید به این بازی نرسم».

بائوسا: مسی ارزشمندترین است

ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از اولین برد با این تیم مقابل اروگوئه گفت: من با مسی صحبت کردم تا برگردد و امشب همه دیدند او در زمین چکار کرد تا آرژانتین پیروز این بازی باشد. بازیکنان آرژانتین همه ارزشمند هستند و مسی ارزشمندترین.

کارت ویژه برای رئیس فیفا!

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مهمان ویژه دیدار دوستانه ایتالیا و فرانسه در شهر باری ایتالیا بود که با برتری 3 بر یک خروس های مهمان تمام شد.

عکسی که سایت نشریه تلگراف منتشر کرد، عجیب بود و او را در راهروهای ورزشگاه در حالی نشان می دهد که ID CARD (کارت ویژه بازی) را در دست داشت! این نشان از اوج برنامه ریزی اروپایی ها دارد که حتی کارت ویژه برای رئیس فیفا را هم فراموش نمی کنند و هیچ استثنایی برای آنها معنا ندارد.