آرشیو یکشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۳
ورزشی
۲۳

پارالمپیک

پرچم ایران امروز در ریو برافراشته می شود

پرچم جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه در دهکده بازی های پارالمپیک برافراشته خواهد شد. در این مراسم ابتدا شهردار دهکده به تیم های حاضر در مراسم خوشامد خواهد گفت، سپس سرود ملی کشورهای شرکت کننده نواخته شده و پرچم کشورها به اهتزاز درمی آید.

آغاز تمرینات تیراندازان پارالمپیکی در ریو

ملی پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولان در نخستین روز از حضورشان در محل برگزاری مسابقات پارالمپیک، تمرینات خود را در ریو آغاز کردند. تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی و مهدی زمانی در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک حضور یافته است.

دیدار دوستانه والیبال نشسته ایران با امریکا و آلمان

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از آغاز رسمی مسابقات پارالمپیک ریو در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم های ملی آلمان و امریکا می رود. هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، گفت: دیدارتیم ملی والیبال نشسته کشورمان با تیم های ملی آلمان و امریکا به دنبال درخواست این تیم ها انجام می شود و ملی پوشان کشورمان پیش از برگزاری رسمی مسابقات با این دو تیم که در گروه A هستند دیدار می کند. تیم ایران با بوسنی، چین و اوکراین در گروه B قرار دارد و نخستین دیدار خود در مرحله گروهی را 20 شهریور مقابل تیم چین برگزار خواهد کرد.