آرشیو دوشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۳۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد: 9 گروگان از بند آدم ربایان نجات یافتند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک باند آدم ربا و نجات 9 گروگان دربند، طی عملیات وی‍ژه کارآگاهان پلیس آگاهی این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از اصفهان، سرتیپ عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت دربرخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، ماموران پلیس آگاهی استان، پس از انجام اقدام های تخصصی سرانجام دو گروگانگیر را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و 9 گروگان محبوس در مخفیگاه آدم ربایان را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه افراد ربوده شده همه مرد بودند گفت: این گروگان ها حدود 24 ساعت در یکی از شهرهای همجوار استان اصفهان در بند ربایندگان بودند.

وی اضافه کرد: دستگیرشدگان، پنج تن از همدستان خود را معرفی کردند که این افراد نیز در یک عملیات منسجم و دقیق، هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یکی از جاده های استان اصفهان را داشتند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان اصفهان درباره نحوه فعالیت اعضای این گروه هفت نفره گفت: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده، سرنشینان خودرو را گروگان گرفته و به یکی از شهرستان های اطراف استان منتقل می کردند.

وی افزود: متهمان پس از آدم ربایی با خانواده گروگان ها تماس گرفته و از هر یک مبلغ 500 میلیون ریال در ازای آزادی آنها درخواست کرده بودند که با اقدام سریع و بموقع کارآگاهان پلیس، در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی اعضای این باند خشن، سابقه دار و غیربومی هستند، گفت: در این عملیات از آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.