آرشیو دوشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۳
ورزش
۱۰

تمرین بسکتبالیست ها از سه شنبه در سالن 12 هزار نفری

بازی های تیم ملی بسکتبال قرار است از 19 شهریور در تالار 12 هزار نفری آزادی برگزار شود، اما تمرینات این تیم همچنان در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود.

سالن 12 هزار نفری دیروز برای رقابت های فیبا آسیا چلنج آماده شده اما تمرینات تیم ملی از صبح فردا در این تالار برگزار می شود. حامد حدادی، وحید دلیرزهان، سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، روزبه ارغوان، علی اله وردی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، میثم میرزایی، عدنان دورقی، امیر صدیقی، فرید اصلانی و محمد حسن زاده بازیکنان باقیمانده در اردوی تیم ملی هستند که از این جمع دو بازیکن پیش از مسابقات فیبا آسیا چلنج حذف می شود.

بازگشت کرم زاده

فاطمه کرم زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال پس از دو هفته غیبت، ظاهرا به محل کار خود در فدراسیون برگشت. پیش از این گفته می شد که کرم زاده با ناراحتی از مشحون رئیس فدراسیون محل کار خود را ترک کرده است.

مشحون دیروز این موضوع را تکذیب کرد و از استراحت نایب رئیس بانوان خبر داد. کرم زاده هم پس از بازگشت در این باره گفت: استعفا نداده بودم، بلکه به مرخصی رفتم. این درحالی است که در روزهای گذشته عده ای از بانوان بسکتبالیست با ارسال پیامک خواستار تجمع در محل فدراسیون بسکتبال شده بودند.