آرشیو دوشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۳
ورزش
۱۰
یادداشت

بنا سر سازش نداشت

محمود ملاقاسمی (عضو شورای فنی کشتی فرنگی)

محمد بنا هیچ موقع سر سازش نداشته و همیشه خواسته است با تفکرات خود گام بردارد و بر همین اساس نیز استعفا کرد. از دیدگاه من محمد بنا مربی شایسته ای بود و من ارزش زیادی برای او قائل بودم، هستم و خواهم بود و اتفاقات پیش آمده از ارزش های محمد بنا کم نخواهد کرد. من امیدوار بودم بماند و به کار خود ادامه دهد. او اختیار کاملی در انتخاب ملی پوشان برای المپیک داشت و شورا و فدراسیون به سبب کمبود وقت هیچ نقشی نداشتند و شورا و فدراسیون امیدوار بودند محمد بنا گام های مثبتی به سمت موفقیت و آرامش بردارد. بر این اساس اختیارات کامل به بنا داه شد.

البته در میانه راه اشتباهاتی نیز می دیدیم که به ایشان تذکر داده می شد، اما او کار خودش را ادامه می داد و اگر دخالت ما ادامه دار می شد و در نهایت در المپیک نتیجه خوبی کسب نمی شد، تمام مشکلات به گردن شورا و فدراسیون می افتاد و ما تا بعد از المپیک هیچ دخالتی نداشتیم.

بعد از المپیک مقرر شد باید در چارچوب مشخص شده از سوی فدراسیون و شورا به فعالیت خود ادامه دهد و هر کار که دلش می خواهد انجام ندهد و ما توضیح داده بودیم که باید تحت قوانین و نظر شورا و فدراسیون به پیش رود. البته خود او نیز تصور نمی کرد با این مشکلات مواجه شود و ملی پوشان این گونه نتیجه بگیرند.

محمد بنا می دانست اگر بماند باید با نسل جدید و طبق قوانین فدراسیون و شورا ادامه دهد و من تصور می کنم که او هیچ موقع سازش نداشته و همیشه خواسته با تفکرات خود گام بردارد و بر همین اساس نیز استعفا داده است.