نگاهی به فیلم فروشنده
درتکاپوی گاو شدن
در «فروشنده» همه چیز بیش از انتظار از سینمای پر جزییات، کم گو، بی زایده و به دور از درشت گویی فرهادی به چشم می آید. سینمای فرهادی بر پایه درگیر کردن مخاطب با گره افکنی های اخلاقی با تکیه بر کنار هم قرار دادن جزییات به ظاهر کم اهمیت اما در عمل بسیار تعیین کننده شکل می گیرد. «فروشنده» هم از این قاعده مستثنی نیست. سینمای فرهادی در مورد قضاوت کردن های درست و غلط، گفتن ها و نگفتن ها، مخفی کاری ها، ملاحظه و مراعات کردن های مصلحت اندیشانه، بخشیدن و نبخشیدن، ایده آل بودن یا سخیف بودن، درست و غلط را تشخیص دادن، استیصال و پادرهوایی و اتخاذ تصمیم های خاکستری در حوزه فردی است.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.