آرشیو چهارشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۶
سیاسی
۲

وزیر اطلاعات: مبنای رفتار مسئولان، جذب حداکثری باشد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رفتار ما مسئولان باید زمینه ساز جذب حداکثری، دفع حداقلی و منجر به افزایش ولایتمداری و گسترش دایره زیر سایه رهبری بودن در جامعه شود، گفت: همه دوستداران نظام باید همگرایی را اصل قرار داده و حول سمبل و عامل وحدت که رهبری است گرد آمده و به همه حق داده شود تا زیر پرچم ولایت قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علوی دیروز در نشست شورای اداری استان بوشهر، با اشاره به اینکه مدیران نظام جمهوری اسلامی باید به جای دافعه، جاذبه داشته باشند، یادآور شد: کسی حق ندارد جامعه را دو قطبی و نظام را دوگانه کند.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: کشوری که در آن آرامش و امنیت وجود داشته باشد، زمینه جلب مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی، جذب سرمایه گذاری، شکوفایی نبوغ فکری هنرمندان، رونق اقتصادی و دانش پژوهی در جامعه می شود اما اگر بین مسئولان دعوا باشد، این موضوعات نتیجه عکس داده و کسی در کشور فعالیت نمی کند.

عضو دولت یازدهم گفت: اینکه تقاضای سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافته است، نشات گرفته از امنیت بالاست اما اگر با ورود سرمایه گذاران، افراد مجادله و دعوا در کشور ببینند، از سرمایه گذاری منصرف می شوند.

سفر وزیر اطلاعات به آلمان

وزیر اطلاعات به دعوت مقامات مسئول و ذیربط در جمهوری فدرال آلمان به این کشور سفر و با مسئولان اطلاعاتی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی و هیات همراه در برلین با مقامات اطلاعاتی جمهوری فدرال آلمان ملاقات و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور بحث و گفت وگو کردند.

همچنین وزیر اطلاعات در این سفر در جمع کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت و ویژگی های کار در سفارتخانه های خارج از کشور به نمایندگی از دولت و ملت ایران، خواستار رسیدگی دقیق و سریع به مسائل ایرانیان خارج از کشور ضمن حفظ تکریم و رعایت قانون جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود که معرفی ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران از اولویت های کاری سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است.