آرشیو پنجشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۷
ورزشی
۲۳

اخبار

سردار باران چشمه: حضور بانوان در مسابقات والیبال «سیزم» بلامانع است

رقابت های جهانی نیروهای مسلح – سیزم – در رشته والیبال از 21 شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار می شود. برای مراسم افتتاحیه از وزرای ورزش و دفاع، همچنین سفرای کشورهای مختلف و مقامات کشوری و لشکری دعوت به عمل آمده تا در این مراسم حضور پیدا کنند. افتتاحیه این رقابت ها شنبه 9 صبح در سالن والیبال فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال نظامیان جهان از بلامانع بودن حضور بانوان درسیزم در ایران خبرداد و گفت: «در این مسابقات مانعی برای حضور بانوان وجود ندارد و آنها با حفظ شرایطی می توانند در محلی که برای آنها در نظر گرفته شده است، حضور یابند.»

سرانجام رضاییان با پرسپولیس تمرین کرد

رامین رضاییان مدافع راست دردسرساز پرسپولیس بعد از مدت ها کش و قوس و دوری از این تیم سرانجام از عصر دیروز به تمرینات سرخ های تهرانی بازگشت. وی پس از رجعت ملی پوشان از چین دست به این کار زد تا به دوری چهار ماهه اش از سرخ های پایتخت پایان بخشد.

جیووا غرامتی 10 میلیارد تومانی از ایران می خواهد

شرکت ایتالیایی جیووا که لباس های تولید شده اش برای تیم ملی فوتبال ایران پس از تایید اولیه توسط فدراسیون کشورمان رد و لباس های ساخت آدیداس جانشین آن شد، در خواست غرامتی 10 میلیارد تومانی از فدراسیون فوتبال ایران کرده است. این در حالی است که محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال ایران این شایعه را که اعتراضاتی به لباس های تیم ملی در دیدار برابر قطر و چین وجود داشته، بی اساس شمرد.

ایران نایب قهرمان فوتبال دانشجویان آسیا شد

در دیدار نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانشجویان آسیا که به مدت 10 روز در خاک کره جنوبی جریان داشت، ایران روز گذشته 2-3 به ژاپن باخت و به نایب قهرمانی اکتفا کرد، بازی تا دقیقه 89 با تساوی 2-2 پیش می رفت اما در این لحظه ژاپنی ها گل سوم و پیروزی ساز خود را به ثمر رساندند. ایران به رغم ناکامی دیروز مجوز حضور در مسابقات فوتبال المپیک دانشجویان را کسب کرد.