آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۳۸۶۱
خبر
۸

سایه روشن

رابطه روحانی و هاشمی بعد از سال 92

خبرآنلاین نوشت: فاطمه هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با روزنامه اعتماد در مورد لحظه رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 گفت: «خیلی خوشحال شدیم. خود ایشان هم خوشحال شدند.» او همچنین در این گفت وگو در مورد ارتباط آیت الله هاشمی با حسن روحانی بعد از ریاست جمهوری او گفت: «ایشان در روزهای آغازین تشکیل دولت به روحانی می گفتند من در کارهای شما هیچ دخالتی نمی کنم. اگر مشورت از من خواستید در کنارتان هستم؛ اما دخالت هرگز. اگرچه برخی مواقع با یکدیگر دیدار و ملاقات خصوصی و عمومی دارند.»

پیغام ظریف در موردشرکت در انتخابات

عصر ایران نوشت: محسن غرویان، استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی گفت وگو ها با محمد جواد ظریف برای کاندیداتوری در انتخابات گفت: «دکتر ظریف برای بنده پیغام دادند که تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم و صدها بار هم گفتم من این مسوولیت را نمی پذیرم و در این صحنه وارد نمی شوم. بنده هم گفت وگوی مستقیم با دکتر ظریف را تکذیب می کنم، نظر ما هم مانند دکتر ظریف، شخص آقای حسن روحانی است.»

ناامیدی مهم ترین علت خودکشی

ایرنا نوشت: حسین اسدبیگی، رئیس مرکز فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ناامیدی را مهم ترین علت خودکشی در جامعه دانست و خواستار افزایش هر چه بیشتر برنامه های نشاط آور در رسانه ها از جمله صدا و سیما شد.

خروج آخرین گروه منافقین از خاک عراق

عصر ایران نوشت: گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) اعلام کرد آخرین گروه از اعضای این گروه– که شمار آنها 280 نفر بوده- پایگاه لیبرتی عراق را به مقصد آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی ترک کرده اند.

9 هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه

ایرنا نوشت: سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس پلیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: طبق آمار چهار ماه امسال گواهینامه حدود 9 هزار راننده در آستانه ضبط قرار گرفته است؛ به این معنی که این رانندگان به یکی از مراحل محرومیت نزدیک شده اند.

وقوع زلزله 5/ 3 ریشتری در گرگان

ایرنا نوشت: زمین لرزه ای به قدرت 5/ 3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)روز گذشته گرگان مرکز استان گلستان را لرزاند.