آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
ورزش ایران
۱۰
یادداشت

ما و قطر و آینده بسکتبال…

افشین رضاپور

قطر را بردیم. تیمی که به زور از نیمه زمین خودش رد می شد و به زحمت دو تا پاس اضافه تر توی زمین ما می داد، خیلی بد بسکتبال بازی می کرد؛ خیلی بد که توی ذوق می زد.

ما دفاع می کردیم و قطری ها از بازی فیزیکی با ما فرار می کردند، همین بود که چند تا پرتابشان از راه دور هرچند نامتعادل، اما گل شد، چون با بودن حدادی و ارسلان زیر سبد واقعا گلزنی کار سختی است، بخصوص اگر مقابلت تیم بدترکیبی بازی کند.

درباره قطر دیروز می شود 2000 کلمه و بیشتر از توانایی بازی ایران گفت و نوشت چون انگار تیم ملی بیشتر دقایق 5 مقابل هیچ بازی می کرد. نسل تغییر یافته قطری بازیکنانی مثل یاسین محمود، هاشم زیدان یا داوود موسی ندارد. با همه تبلیغاتی که روی این تیم شده تا یک تیم خوفناک چند ملیتی معرفی شود، بسکتبال دیروز قطر از آسیا هم پایین تر بود.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.