آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
ورزش
۱۸

منصوریان: اولین 3 امتیاز فصل را دشت می کنیم

سرمربی استقلال معتقد است طبق وعده ای که کرده بود تعطیلات 28 روزه لیگ بخوبی تیمش را ساخته و پرداخته کرده و خیلی امیدوار است نخستین برد فصل را در دیدار با ماشین سازی کسب کند.

علیرضا منصوریان دیروز درحالی رودرروی خبرنگاران نشست که مثل همیشه باانرژی از تیمش گفت و این بار امیدوارتر از قبل از روزهای آینده استقلال حرف زد. او درحالی رضایت خود را از تعطیلات لیگ بیان کرد که لابه لای صحبت هایش اعتراف کرد برخی بازیکنان جدید این تیم هنوز نمی دانند در چه تیم بزرگی بازی می کنند!

علیرضا منصوریان با تصریح بر این که از 28 روز تعطیلی لیگ نهایت استفاده را برده است، افزود: در این مدت سعی کردیم به وحدت تاکتیکی برسیم و خوشبختانه از این پروسه سخت عبور کردیم. در حقیقت دنبال این بودیم که بازیکنان جدید مان با بازیکنان قدیم ما بیشتر همسو باشند و بدانند استقلال چه شرایطی دارد. خسرو حیدری و مهدی رحمتی در 28 روز تعطیلی لیگ خیلی به ما کمک کردند و از آنها تشکر می کنم.

سرمربی استقلال ادامه داد: مرتب سعی کردم به بازیکنانم بگویم که همه تیم ها می آیند که جلوی استقلال و پرسپولیس مقاومت کنند که یا به فرم ایده آل برسند یا دیده شوند. منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا پادوانی که یک فصل دور بوده می تواند به استقلال کمک کند، گفت: پادوانی یک فصل دور نبوده و فقط دو ماه بازی نکرده است. شما دو ماه را یک فصل می بینید؟! اواخر اردیبهشت بود که او بازی کرد، او میانگین قدی تیم ما را بالامی برد و در این1210 سال اخیر هم در پست مدافع وسط بازی کرده و می تواند به ما کمک کند.

وی درخصوص شناختش از ماشین سازی تبریز گفت: من دو بازی این تیم را دیده ام. به نظرم خطیبی تیم خوبی را جمع کرده و مطمئنا با قدرت مقابل ما ظاهر می شود. سعی ما این است که اولین سه امتیاز مسابقه لیگ امسال را که به نظرم خیلی دیر است، دشت کنیم. این را هم بگویم انرژی که این روزها از بازیکنانم برای این بازی می بینم در ابتدای لیگ از آنها ندیده بودم.