آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
فوتبال ایران
۱۱

منصوریان درباره دست نشان چه گفته بود؟

ماجراهای خرمای دردسرساز!

نادر دست نشان، سرمربی نفت آبادان در آخرین مصاحبه خود حرف های جالبی درباره منصوریان به زبان آورد. او با اشاره به سوغاتی ای که قبل از بازی صنعت نفت و استقلال به این مربی داد، گفت: منصوریان گفته چیزهایی شنیده بودم و می گفتند آن خرماها را از دست نشان نگیرم، ولی این کار را نکردم. این حرف های دست نشان به آن معناست که منصوریان از گرفتن خرماها از او پشیمان شده و علت شکست تیمش را همان سوغاتی می داند.

از نظر خرافاتی ها، حرف هایی که دست نشان از منصوریان نقل کرده، کنایه از همان بحث همیشگی جادو و جنبل است، اما آیا منصوریان واقعا چنین حرفی به زبان آورده؟ آیا او اعتقاد داشته خرماهایی که از دست نشان گرفته، عامل شکست تیمش بوده است؟ اصلامنصوریان کجا این حرف را زده است؟ در پاسخ به این سوال ها، منابع خبری در باشگاه استقلال می گویند: «بله، منصوریان چنین حرفی زده است.» ماجرا هم از این قرار بوده که بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان، تعدادی از بازیکنان ناراضی استقلال با منصوریان درباره نتایج تیم حرف می زنند. یکی از بازیکنان رو به این مربی می گوید: انگار پشت تیم ما آه است. انگار طلسم مان کرده اند. در این لحظات منصوریان به بازی صنعت نفت و شکست استقلال اشاره می کند و رو به یکی از بازیکنان تیم می گوید: مثلاقبل از این بازی به من گفتند از نادر دست نشان چیزی نگیر. من هم در رودربایستی گیر کردم و بسته خرمایی را که آورده بود، از او گرفتم. ولی ای کاش این کار نمی کردم چون یک چیزهایی شنیده بودم. فکر می کنم نباید آن خرماها را می گرفتم....

منصوریان تصور می کرد این حرف ها به بیرون از رختکن استقلال درز نکند، اما خیلی زود مشخص شد هیچ حرفی در رختکن استقلال باقی نمی ماند! منصوریان وقتی روز جمعه مصاحبه دست نشان را خواند، متعجب بود و باور نمی کرد این حرف ها به گوش سرمربی صنعت نفت رسیده است. او حتی به گلایه از بازیکنانش پرداخت و گفت اگر چیزی در رختکن تیم می گوید، نباید به این راحتی به بیرون درز کند. امسال در استقلال وضعیت همین شکلی بوده و معمولااخبار تیم براحتی به بیرون درز کرده است.