آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
حوادث
۱۹

سناریوی زوج جوان برای قتل پدرخوانده

زنی که با انگیزه تصاحب اموال پدرخوانده اش او را با همدستی شوهرش کشته بود، بزودی همراه همدستش پای میز محاکمه قرار می گیرد.

به گزارش جام جم، 5 اردیبهشت 94 مردی 68 ساله به نام کامران ناپدید شد. با شکایت برادرش در شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، با دستور بازپرس سجاد منافی آذر تحقیقات در این زمینه آغاز شد. تحقیقات نشان می داد، مرد گمشده از 30 سال پیش دختر خوانده ای داشته که ناپدید شده و اموال پیرمرد به نام او سند خورده است. این دختر جوان تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام همراه شوهرش در شمال کشور دستگیر شد. آنها به پلیس آگاهی منتقل شدند و اعتراف کردند پیرمرد را به انگیزه تصاحب اموالش کشته اند. با اعتراف آن دو متهمان پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

دیروز متهمان برای آخرین دفاع به شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

آتوسا به بازپرس جنایی گفت: ده سال پیش متوجه شدم فرزند مقتول نیستم و او مرا از پرورشگاه آورده و پدر خوانده ام است. در سال های اخیر او با من بدرفتاری می کرد. روز حادثه بعد از آن که از همسرم جدا شده و به خانه بازگشتم، پدرخوانده ام کتکم زد و می خواست خفه ام کند. همسرم در خیابان صدای مشاجره مان را شنید و با کلیدی که از آن خانه داشت، وارد شد. مرا نجات داد و با گلدان دو ضربه به سر پیرمرد زد. پس از دستگیری متوجه شدم همسرم جسد کامران را در اسیدسولفوریک سوزانده است. خانه مقتول را وکالتی 270 میلیون تومان فروختم. در تهران مدتی ماندیم و بعد به شمال کشور رفتیم.

دیگر متهم پرونده نیز در آخرین جلسه بازپرسی گفت: او می گفت پدر خوانده اش آدم بدی است. من برای نجات آتوسا، پدرخوانده اش را کشتم. بعد بشکه ای خریدم و جسد را داخل آن انداخته و به کمک کارگرانی به پاکدشت منتقل کردم. در آنجا بشکه را پر از اسیدسولفوریک کردم و بشکه چند ماه آنجا بود، سرانجام نیز با کمک یکی از کارگران بشکه را داخل رودخانه ای فصلی در حوالی قرچک انداختیم.

متهمان با تجدید قرار قانونی روانه زندان شدند. پرونده متهمان نیز با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا این زوج به اتهام قتل پیرمرد محاکمه شوند.