آرشیو یکشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۸
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

هدایتی، شکلاتی شد

محمدرضا هدایتی بازیگر طنز سینما و تلویزیون عکسی از فیلم شکلاتی منتشر کرد. در این عکس ناصر هاشمی هم دیده می شود، شکلاتی را سهیل موفق کارگردانی می کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به علیرضا مسعودی، شبنم مقدمی و... اشاره کرد.

جشن کارگران

مسلمانان بنگلادشی برای گذراندن تعطیلات یک هفته ای عید قربان به خانه هایشان برمی گردند. این کارگران روی سقف قطار نشسته اند. عکسی که در ایستگاه راه آهن داکا گرفته شده در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری بازتاب زیادی داشته است.

آنها محدودیت نمی شناسند

این روزها که مسابقات پارالمپیک در حال برگزاری است عکس هایی از این مسابقات منتشر می شود که برخی از آنها بیننده را شگفت زده می کند که انسان چگونه می تواند از محدودیت های جسمی عبور کند و قدرت خود را نشان دهد. یکی از این عکس ها دوچرخه سوار آلمانی در مسابقات پارالمپیک ریو را به تصویر کشیده که نداشتن یک پا، او را ناتوان نکرده و باعث نشده او دوچرخه سواری نکرده و در مسابقات شرکت نکند.

توریست های هنگ کنگی در تبریز

زوج گردشگر هنگ کنگی سعی دارند با نواختن موسیقی بین مردم، هزینه سفر خود را تامین کنند. این زوج هم اکنون در تبریز به سر می برند. آنها روی یک مقوا به فارسی نوشته اند برای ادامه سفر به ما کمک کنید با پول، غذا، لبخند و...

جرات بازگشت

هفته مد نیویورک در حالی برگزار شد که یکی از مدل های آن، یک نجات یافته از اسیدپاشی در هند بود.

به گزارش فرارو، رشما کوریشی دختر 19 ساله هندی که سال 2014 چند مهاجم با اسید سولفوریک به او حمله کرده و باعث شدند چشم چپ خود را از دست بدهد، در هفته مد نیویورک شرکت کرد. او می گوید: این حضور برای من خیلی مهم بود چون بسیاری شبیه من در هند و جاهای دیگر جهان هستند که جرات بازگشت به جامعه را ندارند و امیدوارم این موضوع، به آنها این جرات را بدهد.

رونمایی از الماس استثنایی

از الماس 813 قیراطی در پاریس رونمایی شد. این الماس در نوامبر 2015 از سوی یک شرکت کانادایی در کشور بوتسوانا کشف شد. قیمت پایه این الماس بزرگ 63 میلیون دلار آمریکاست.