آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

تغییر نام «آب» به «میرآب»

محمود فلاح گفت: برای ساخت سریال «آب» با نام اصلی «میرآب» به کارگردانی کیومرث پوراحمد همچنان در حال رایزنی با ارگان های دولتی برای تامین بودجه تولید هستیم.

تهیه کننده سریال میرآب در گفت وگو با فارس افزود: این سریال که از همان ابتدا «میرآب» نام داشت، به دلیل سهولت در بیان با نام «آب» مطرح شد. «میرآب» در لغت به معنای افرادی است که در گذشته دور، آب را بین ساکنان یک محله تقسیم می کردند. این تهیه کننده عنوان کرد: لوکیشن های این سریال به طور قطع مناطقی خواهد بود که دارای قنات بیشتری باشد، مثل خراسان، کویر و اصفهان.

راه اندازی «رادیو زیارت» به شکل تصویری

راه اندازی رادیو تصویری زیارت به عنوان یک رادیوی سراسری 24 ساعته در دستور کار سازمان صداوسیما قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیدادی، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در بازدید از بخش های مختلف حوزه فنی ساختمان صبا در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، این خبر را اعلام کرد. او گفت: ما باید همه تلاشمان را صرف راه اندازی رادیو زیارت کنیم؛ چراکه مشهد با خیل عظیم زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) نیازمند رسانه ای شنیداری مختص زائران و مجاوران است که با راه اندازی رادیو زیارت این مهم تامین می شود.

روایت زندگی یک زن بدهکار در «نجوا»

سریال تلویزیونی «نجوا» به نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری با موضوع ملودرام خانوادگی تولید می شود.

سعید شاهسواری درباره فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی به فارس گفت: این سریال تلویزیونی در 50 قسمت تولید می شود و یک ملودرام خانوادگی است. طرح اولیه این سریال ده سال پیش و بعد از سریال بیگناهان نوشته شده، اما طی چهار سال گذشته به شکل جدی پیگیری شد.