آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ورزش
۹

چلسی؛ اسیر اشتباه های داوری

چلسی در هفته چهارم لیگ برتر در زمین سوانزی به میدان رفت که این دیدار با وجود نمایش زیبای آبی های لندن با اشتباه های داوری و البته دروازه بان و مدافع چلسی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: چلسی لیاقت برد در این دیدار را داشت. ما موقعیت های فراوانی را خلق کردیم. ما کاملابر بازی مسلط بودیم و با یک گل هم از حریف خود پیشی گرفتیم، اما تنها در دو دقیقه ورق کاملابرگشت، اما واکنش تیم نسبت به این اتفاق مثبت بود که همین موجب شد ما به گل دوم دست یابیم و حتی فرصت برای گل سوم هم پیدا کنیم. از دست دادن دو امتیاز ناراحت کننده است، اما حالاباید به آینده و مسابقه بعدیمان فکر کنیم.

سرمربی آبی های لندن درباره گل هایی که تیمش در این بازی دریافت کرد نیز گفت: ناراحتم حریف درحالی که موقعیتی برای گلزنی نداشت، توانست دروازه ما را باز کند. در مورد گل اول باید بگویم مطمئنا باید روی این نقطه ضعفمان کار کنیم. در مورد گل دوم هم همه دیدند که بازیکن حریف چطور دوبار پای کیهیل را زد. این اشتباه بزرگی از داور بود، اما در عین حال باید گفت این اتفاق می توانست برای خود ما هم روی دهد.