آرشیو سه‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۹
ورزش
۱۰

جاور: برنز آسیا قشنگ ترین هدیه ازدواجم بود

مراسم ازدواجم را با ورزشم هماهنگ کردم

مهسا جاور یک ماه بعداز المپیک، مدال برنز قهرمانی آسیا را گرفت. پاروزن روئینگ با این که درگیر مراسم ازدواجش بود اما تمرین برای قهرمانی آسیا را کنار نگذاشت. هرچند فرصت زیادی هم برای تمرین نداشت، دیروز در مسابقه با رقبایش، عروس برنزی آسیا شد؛ نتیجه ای که خودش خیلی از آن راضی است: خودم از سومی قهرمانی آسیا خیلی راضی ام، چرا که پیک بدنم برای المپیک بود. بعداز مراسم ازدواجم هم استراحت کردم. از طرفی من در پنج ماه سه بار به پیک رسیدم که کار خیلی سختی است. به نظرم برنز آسیا هدیه خیلی قشنگی برایم بود.

مهسا خودش با این که تمرین کمی داشت، اما امیدوار بود در آسیا نتیجه خوبی بگیرد: جمعه در دور مقدماتی دوم شدم و به رپه شارژ رفتم که با چهارمی در این مرحله فینالیست شدم. رقبایم خیلی قوی هستند. همه المپیکی ها آمده بودند اما من باید به اندازه تمرینم از خودم انتظار داشتم. همه تلاشم را کردم تا فصل مسابقات بین المللی ام را با خوشی تمام کنم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. از حالاتا سال بعد هم مسابقه بین المللی ندارم و حالاباید زندگی و تمرین کنم.

پاروزن المپیکی با برگشت به ایران تنها هفت روز پارو زده:من بعداز المپیک در شهرم تمرین کردم، البته امکان تمرین با پارو نداشتم، بنابراین تنها به ارگو و دویدن اکتفا کردم و فقط هفت روز پارو زدم.

جاور که مراسم ازدواجش را هم داشته، می گوید: در این مدت، مراسم ازدواجم را با ورزشم هماهنگ کردم. البته قبل از برگشتم از ریو به ایران همه مقدمات مراسم ازدواجم را همسرم و خانواده ام انجام داده بودند.

پاروزن المپیکی،می دانست کار سختی است: المپیک، مسابقه سنگینی از نظر جسمی و ذهنی بود. من باید بعداز آن استراحت می کردم اما امسال برای اولین بار بعداز المپیک، مسابقه قهرمانی آسیا را داشتیم، خیلی استراحت نکردم، بنابراین همه تلاشم را کردم و خیلی هم امیدوار بودم نتیجه ام خیلی خوب شود. هرچند بدنم کمی افت کرده اما همه زورم را زدم. به هر حال سخت بود در مدت پنج ماه سه مسابقه سنگین داشته باشی و بخواهی در اوج باشی.

او که بعداز مراسم ازدواج، همسرش را نتوانست با سفر تفریحی سورپرایز کند، شاید به سفر برود: اگر همسرم محسن مسابقه نداشته باشد، شاید حالابرای ماه عسل به سفر برویم.